Gøtterup valgt som spidskandidat ved kommunalvalget 2021

Den Konservative vælgerforening har netop overstået en velbesøgt generalforsamling. En generalforsamling der altid har stor opbakning. For netop halvvejs i valgperioden vælger Konservative i Dragør sin spidskandidat til det kommende kommunalvalg.

Dragør kommune står over for en af de mest alvorlige økonomiske situationer i mands minde. Kommunens kassebeholdning er reelt på 20 mio kr når 2020 er omme, men pumpes kunstigt op med et lån som Venstre, DF, Socialdemokraterne og den Tværpolitiske liste optager, for at holde Indenrigsministeriet fra døren. Samtidig har alle partier tilkendegivet at fremtidige skattestigninger kan være vejen frem. Derfor har vi brug for fortsætte med en erfaren og dygtig ledelse af den Konservative gruppe i kommunalbestyrelse og det får vi ved at vælge Gøtterup som spidskandidat, udtaler den Konservative formand for vælgerforeningen Kurt Christensen.

Dragør Kommunes fremtidige situation kræver stabile politikere med stor erfaring, hvis Dragør kommune skal komme igennem sin økonomiske krise.

Nuværende gruppeformand i kommunalbestyrelsen Kenneth Gøtterup fortæller, ” jeg er meget glad for at en enig vælgerforening ønsker jeg fortsætter yderligere fire år og har tilliden til, at jeg kan stå i spidsen for Konservative i Dragør. Jeg er også meget ydmyg over for opgaven. Det er en svær situation, det kræver at vi alle rykker tæt sammen, at vi har fokus på Dragør kommunes drift og har modet til at træffe de svære beslutninger, også selvom borgerne ikke vil være enige med os på den lange bane. Den opgave vil jeg som kommende spidskandidat til kommunalvalget gerne løfte og med den fremgang vi har haft af nye medlemmer, er jeg sikker på, at vi får stillet en stærk liste med en stor bredde. For os er kommunalpolitik en holdsport og det er alle kandidater der løfter i flok og bidrager til en bedre kommune fremover. Det glæder jeg mig til fortsat at være en del af”

For yderligere information, kontakt:

Kenneth Gøtterup, tlf. 30101082

Kurt Christensen, tlf. 26882900