Fra Coke til Christiansborg

PRESSEMEDDELELSE: Helle Bonnesen valgt som ny folketingskandidat for Konservative i Tårnby kredsen, som også dækker Dragør.

Helle Bonnesen er blevet valgt som ny folketingskandidat for Det Konservative Folkeparti i Tårnby kredsen, som også dækker Dragør.

Helle Bonnesen er 47 år og kommer fra det private erhvervsliv, hvor hun bl.a. har arbejdet som Nordisk Marketingchef for globale virksomheder som Colgate-Palmolive og Coca-Cola.

”Mit hjerte brænder for det private erhvervsliv, der i mine øjne er grundlaget for hele vores velfærd. Jeg ser frem til at arbejde for et konkurrencedygtigt erhvervsliv med gode arbejdsvilkår”,
udtaler Helle Bonnesen.

“Helle Bonnesen er det helt rigtigt valg for Konservative i Dragør og Tårnby. Hun passer med sin profil og politiske prioritering perfekt til vores vælgere, og er samtidig et godt match til de konservative og andre borgerlige kandidater i København, Frederiksberg og på Amager. Vi ser frem til en spændende valgkamp, hvor Konservative i Dragør og Tårnby vil slås på hele banen, for at tilbageerobre vores folketingsplads”, udtaler Uffe Jacobsen, Konservatives formand i Dragør, på begge vælgerforeningernes bestyrelsers vegne.

Kredsen for Dragør og Tårnby har stolte traditioner hvad angår tidligere folketingskandidater, som bl.a. tæller EU kommissær Connie Hedegaard, tidligere kulturminister Grethe Rostbøll samt afdøde journalist Lis Møller.

Helle Bonnesen