Ny folketingskandidat

Det er med stor glæde, at bestyrelserne i Tårnby og Dragør kan præsentere Josefine Kofoed Christiansen som nyt kandidatemne. Præsentationen af Josefine vil blive fremsendt til medlemmerne inden opstillingsmødet.

Medlemmerne i Konservative i Dragør og Tårnby stemmer 23. april om at opstille Josefine Kofoed som ny folketingskandidat for Konservative i Københavns Storkreds til det kommende folketingsvalg.

”Jeg har sagt ja til at stille op til Folketinget, fordi vi i fire år har haft en regering, der ikke har haft modet til at tage hånd om de udfordringer vi står over for. Integrationsområdet sejler, boligejerne er hårdt ramt af den stigende grundskyld, vi føler os utrygge i gaderne og virksomhederne bliver presset af den udeblivende vækst,” siger Josefine Kofoed.

Bestyrelserne i Dragør og Tårnby indstiller enstemmigt Josefine Kofoed som ny folketingskandidat.

“De to kredse er fyldt med frivillige gode kræfter, der allerede har tilkendegivet, at de vil føre en massiv valgkamp for mig den kommende tid. Med mig som folketingskandidat, får Københavns Storkreds en kandidat, der anerkender de massive udfordringer der er, og der aktivt tør anerkende, at vi i København har massive problemer, der skal løses,” siger Josefine Kofoed.

Kurt Christensen

Formand for Det Konservative Folkeparti i Dragør